A hétköznapi marketing sorozat azokat az átlagembereket, vállalkozókat célozza meg, akik a siker eléréséért nem akarnak évekig marketinget tanulni, többszáz oldalas könyveket végigrágni. Igaz, e könyvben nem található meg mindaz, amit az egyetemek marketing szakán tanítanak, de sok praktikus ötletet ad az üzlethelyiség kialakításához, miközben a lehető legkevesebb elméletet és idegen kifejezést tartalmaz. A könyvet olvasva bejárja az üzletet, az üzlet közvetlen környékétől kezdve, az ajtó típusát meghatározva egészen annak a kérdésnek a tisztázásáig, hogy a polcokon a különböző árukat hogyan kell elhelyezni, miközben nagyszámú ábra és táblázat segíti a megértést. Végezetül nézzünk néhány kérdést, amire választ kaphat a könyvből: - hogyan helyezzük el a nehezen eladható árukat? - hol érdemes üzletet nyitni? - hogyan jelezzük a drágább termékek árát úgy, hogy azok megvásárlása ne tűnjék felesleges pénzkidobásnak? - mit rakjunk a kirakatba? - hogyan változtassuk a vásárlást kényelmetlen kötelességből élménnyé? - mit látnak meg a nők a kirakatokban? - Stb.