Könyvünket az étteremláncok vezetői, marketingesei, illetve a független üzletek tulajdonosai, üzletvezetői számára éppúgy ajánljuk, mint a vendéglátó főiskolák hallgatóinak, akik a jövő vezetői.A Vendéglátás-marketing c. könyv tartalmát írója úgy állította össze, hogy azt a legnagyobb étteremláncok épp oly eredményesen használhassák, mint az egy személyes vendéglátó üzletek dolgozói. A könyv beszámol a legújabb trendekről, miközben felhívja a figyelmet azokra a kulturális sajátosságokra is, melyek Közép-Európában - ezen belül Magyarországon - Nyugat-Európához képest megfigyelhetők. Az író nem elégedett meg pusztán az általános marketingelmélet vendéglátáshoz történő adaptációjával, de konkrét, gyakorlati lépésekkel, új ötletekkel is segíti olvasóit. A könyv külön kiemelt érdekességei azok a listák, melyeken a szerző tételesen sorolja fel azokat a lehetőségeket, melyekkel egy üzlet vonzóbbá teheti magát vendégei előtt.