A Reklámozás és marketing a médiában, kábelen és a világhálón című könyv, amelynek immár negyedik, korszerűsített kiadása látott napvilágot, s először magyar nyelven is hozzáférhetővé válik, azzal a céllal készült, hogy átfogó képet nyújtson a tömegkommunikációban a kilencvenes évek eleje óta bekövetkezett hatalmas szerkezeti és gazdasági változásokról, különösen hangsúlyosan elemezve a világháló és a globális értékesítés szerepét. A tankönyvnek is kitűnő kötet, amelyet kiváló szakemberek írtak, megismertet a promóció céljaival, a reklámkutatás fortélyaival, a sajtó, a közszolgálati, a kereskedelmi, a kábel- és a helyi televíziók nyújtotta hirdetési lehetőségek hasznosítási módjaival, beavat a reklámköltségvetés készítésének rejtelmeibe, valamint a globális és a nemzetközi marketing tudományába. A kötet egyedülállóan szól az új online-kommunikáció jellemzőiről, részletesen a web szüntelenül bővülő kereskedelmi adottságairól, s teljesen új fejezet foglalkozik az interneten történő értékesítéssel, a neten élesedő piaci versennyel és a világháló reklám célokra való hasznosításával. A tankönyvnek is kitűnő kötet, amelyet kiváló szakemberek írtak, megismertet a promóció céljaival, a reklámkutatás fortélyaival, a sajtó, a közszolgálati, a kereskedelmi, a kábel- és a helyi televíziók nyújtotta hirdetési lehetőségek hasznosítási módjaival, beavat a reklámköltségvetés készítésének rejtelmeibe, valamint a globális és a nemzetközi marketing tudományába. A kötet egyedülállóan szól az új online-kommunikáció jellemzőiről, részletesen a web szüntelenül bővülő kereskedelmi adottságairól, s teljesen új fejezet foglalkozik az interneten történő értékesítéssel, a neten élesedő piaci versennyel és a világháló reklám célokra való hasznosításával.