University of Debrecen Electronic Archive

Browsing by Title

Sort by: Order: Results:

  • Kaszás Bernadett (DETEP , 2019-06)
  • Lengyel (DETEP , 2019-06)
  • Storcz Laura (DETEP , 2019-06)
  • Dienes Nikolett (DETEP , 2020-06)
  • Nagy, Norbert; Nagy, Norbert; Nagy, Norbert
    Diplomadolgozatomban három számviteli szabályozás szerint készített beszámolót hasonlítottam össze két futballvállalkozás pénzügyi kimutatásain keresztül. A mai felgyorsult világban, ahol a sport már nem csak szórakoztatóipari ...
  • Unknown author (Huszár Pál S.l. Klösz R.T.) , 1947)
  • Godó Irén (DETEP , 2017-04)
  • Kalina, László; Lámfalusi, Csaba (2014-05-27)
    Szakdolgozatom csoporttársammal, Lámfalusi Csabával közösen készített projekt alapján készült. A projektünk alapötlete az volt, hogy létrehozzunk egy webes közösségépítő játékokat tartalmazó portált, ahol olyan alapvető ...
  • Lámfalusi, Csaba; Kalina, László (2014-05-20)
    Csoporttársammal, Kalina Lászlóval az az ötletünk támadt, hogy szakdolgozati munkánk közös célja legyen egy olyan játékportál megvalósítása, amely egyszerre ötvözi a közösségi és szórakozásorientált portálok előnyeit, ...
  • Kosztur, Zoltán
    Egy felülnézetes autóverseny játék elkészítésének bemutatása. A játék elkészítéséhez a Python nyelvet választottam. A szakdolgozatban helyet kap a játék felhasználói kézikönyve, valamint részletesen bemutatásra kerül a ...
  • Papp, Gábor
    Szakdolgozatomban egy kétdimenziós játékprogram elkészítésére vállalkoztam a Unity Engine segítségével, Android operációs rendszert használó mobileszközökre. A szakdolgozati munka legelső felében, a választott téma és annak ...
  • Forgács, Péter
    A dolgozat felépítésében a következő részek kaptak helyet: először ismertetem a használt technológiákat, aztán a kártyajátékot mutatom be röviden. Leírom, hogy a játékszabályokat, és a játék egyes cselekvéseit hogyan ...
  • Majorics, Tamás (2008-05-06)
    Go
  • Király, Máté
    Az ostábla táblajáték megalkotása grafikus felülettel. Ezen belül a játék vezérelhető felhasználói oldalról, játszható egy gépi ellenfél ellen. A dolgozatban bemutatásra kerül több nyerési stratégiák is. Ezen nyerési ...
  • Sebők, Tibor
    Dolgozatom a pókerhez kapcsolódó matematikai alapokról és a legismertebb játékstílusok lemodellezéséről szól. A különböző stílusokat egymás ellen játszattam és az eredményeket elemeztem. A mellékletben a forrásfájlok illetve ...
  • Rácz, Árpád (2007-03-22)
    A GO játék számítógépes feldolgozása igen bonyolult és igazán erős program a mai napig nem született. Ezért dolgozatom egy egyszerűsített játékkal foglalkozik, amivel lehetséges eredményeket elérni egy dolgozat keretében. ...
  • Szekeres, Attila (2007-03-20)
    A GO Kínában keletkezett 4-5 ezer évvel ezelőtt, amikor a régi kínai civilizáció virágozni kezdett a Sárga-folyó völgyében, és Egyiptomban vagy Mezopotámiában a legelső dinasztiák uralkodtak. A keletkezésének körülményeiről ...
  • Csizmadia, Zsolt (2013-12-10)
    Az általam elkészített program egy megoldáskereső alkalmazás, amely a Bridges (Hashi) játék egyes feladványai esetén meghatározza, hogy azok megoldhatóak-e és ha igen, hány megoldásuk van és mik ezek. A program elkészítése ...
  • Barta, Roland (2007-03-20)
    A játék fogalma szinte egyidős az emberiség történetével, az idők folyamán a minden-napok részét képezte. Mind fizikai, mind szellemi téren számos formája alakult ki, melyek nemcsak tartalmas szórakozást jelentettek, hanem ...
  • Heidum, Györgyi (2011-05-11)
    Két flash játékon keresztül kerül bemutatásra a játékkészítés actionscript nyelven.
 
 
Felhívjuk felhasználóink figyelmét arra, hogy a DEA "Egyetemi IP" és "Könyvtári számítógépek" elérési szintű dokumentumai kizárólag oktatási, kutatási, valamint saját tanulási célokra használhatóak fel, azt nem oszthatják meg az interneten és nem terjeszthetik. A dokumentum és a pdf megjelenítő védelmének megkerülése (másolás, nyomtatás, letöltés korlátozása) tilos.