University of Debrecen Electronic Archive

Browsing by Author "Aszalós, László"

Sort by: Order: Results:

  • Kussy, Norbert Leo
    Szakdolgozatom céljául azt tűztem ki, hogy megvizsgáljam a rendszert érő támadásokat és sikeres belépéseket. Feltérképeztem a támadások forrásait és prezentáltam az aktivitásukat az idő tekintetében. Továbbá egyedi ...
  • Papp, Szabolcs
    Szakdolgozatom az aknakereső játék bemutatásáról és ennek megoldásáról szól. Bemutatom a játék történetét, profi játékosok által használt megoldási módszereket. Ezután kerülnek részletezésre azok az algoritmusok, melyek a ...
  • Papp Vince, Dávid
    A dolgozat célja: Az Aknakereső játék megvizsgálása algoritmikusságra kitérve és az ágensek szempontjából. A játék implementálása oly módon, hogy egy számítógép számára játszható legyen. A számítógép kezébe olyan eszközök ...
  • Szabó, István (2010-12-08)
    A szakdolgozat témája a kényszer kielégítés módszerének bemutatása a népszerű Aknakereső játék különböző példáin keresztül. A használt programozási környezet, a Prolog, és annak CLPFD könyvtára is bemutatásra kerül a ...
  • Garaguly, Zoltán
    Szakdolgozatom az Aknakereső játék különböző megoldásainak megvalósításaival foglalkozik. A megoldások megközelítésének első része egy gépi tanulást alkalmaz, a második része pedig a játékot egy kényszer-kielégítési ...
  • Rusznyák, Máté
    A szakdolgozatomban azzal foglalkoztam, hogy a matematika oktatásnak milyen problémái vannak napjainkban. Fontosnak tartottam arra kitérni, hogy az oktatási segédanyagokat hogyan lehet felhasználni a tanítás – tanulás ...
  • Tarr, Bence
    Dolgozatom részletesen bemutatja a BaseQuest nevű, saját logikai játék alapvető szabályait, különböző funkcióit, a játék menetét, illetve azokat a felhasználói interakciókat, melyekkel a játékos a játék használata közben ...
  • Györke, István Károly (2010-04-15)
    Földalatti gáztárolás
  • Koska, Tibor
    Szakdolgozatomban bemutatom a mesterséges intelligencia alkalmazását a Breakthrough nevű kétszemélyes játékban. Ismertetem a legfontosabb alkalmazható stratégiákat és alakzatokat, melyek segítségével egy új játékos, már ...
  • Hegyes, Dániel
    Szakdolgozatomban bemutatom a Bridges, eredetileg Hashi néven ismert rejtvény történetét és szabályait. Ez egy általában négyzet alakú táblán játszott rejtvény, ahol előre meghatározott szigeteket kell hidakkal összekötni. ...
  • Akiyama, Shigeki; Aszalós, László; Hajdu, Lajos; Pethő, Attila (2014)
  • Aszalós, László; Bakó, Mária (2017)
  • Pető, Nóra
    Szakdolgozatomban a Csokonai Nemzeti Színház havi műsortervét dolgoztam fel, mint kényszer kielégítési feladat. Dolgozatomban röviden ismertetem az ilyen fajta feladatok témakörét, valamint a megoldásukhoz alkalmazott ...
  • Juhász, Gábor
    Szakdolgozatom célja bemutatni egy olyan algoritmust, amely legkisebb lépésszámból képes megoldani Simon Tatham „Cube” nevezetű logikai játékát. Simon Tatham egy brit programozó, aki legf􀄘képp a PuTTY programjáról ismert. ...
  • Kosztyu, Tamás
    Deriválás oktatóprogram C# nyelven írva. Konkrét feladatok feladatsémából történő létrehozása. A program a feladatot megoldja, ez kifejezésfák alakítását jelenti. A program megoldását összeveti a felhasználói bemenettel. ...
  • Szabó, József
    A diplomamunka témája az érsemjéni önkormányzat munkafolyamatainak digitalizálása. A pontos témaköre egy könyvelő rendszer tervezése. A tervezési fázist egy hosszas konzultáció előzte meg, mely során fény derült az igényekre ...
  • Király, Zoltán (2010-11-24)
    A célja ennek a leírásnak, hogy bemutassa néhány egyszerű geometriai alakzatát a digitális síknak. Megfogalmazásom a digitális távolságon és a tárgyak karakterisztikus Euklideszi tulajdonságain alapszik. A dolgozatban ...
  • Aszalós, László; Bakó, Mária (2016)
  • Bereczki, László
    Az evolúciós algoritmusok, mint természet inspirálta optimalizációs heurisztikák bemutatása. A mesterséges intelligenciák ezen részének mechanizmusai, eszközei és megvalósításai az Utazó Ügynök Problémáján keresztül kerülnek ...
  • Szilágyi, Richárd
    Szakdolgozatom az érzelmi intelligencia fejlesztéséről szól. Ez egy interaktív, grafikus felületű programmal történik. JavaFX- ben íródott, amelyhez MySQL adatbázist társítottam. Bejelentkező felület és regisztráció felületet ...
 
 
Felhívjuk felhasználóink figyelmét arra, hogy a DEA "Egyetemi IP" és "Könyvtári számítógépek" elérési szintű dokumentumai kizárólag oktatási, kutatási, valamint saját tanulási célokra használhatóak fel, azt nem oszthatják meg az interneten és nem terjeszthetik. A dokumentum és a pdf megjelenítő védelmének megkerülése (másolás, nyomtatás, letöltés korlátozása) tilos.