University of Debrecen Electronic Archive

Browsing by Subject "online"

Sort by: Order: Results:

  • Lucskai, Kármen
    Egy online bejelentkezési felület létrehozásának lépései. Tervezés, megvalósítás. A gyógymasszázs rövid bemutatása. A dolgozat végén más területeken való alkalmazhatóság bemutatása, illetve egy interjú.
  • Támba, Miklós (2009-09-25)
    Dolgozatomban az online aukció megjelenésének folyamatát kívánom áttekinteni. Elsőként az internetes jelenlét hátterét, az elektronikus kereskedelem alapvető fogalmait, szereplőit és a hagyományos kereskedelemmel szemben ...
  • Zajdó, Csaba (Debrecen , 2007-01-12)
    A dolgozat az online marketing általános bemutatása utána annak teljes eszközrendszerét elemzi, az egyes marketing eszközöket mutatja be részletesen, azok minden előnyével és hátrányával együtt. Adatok és statisztikák ...
  • Fenyvesi, Orsolya
    Szakmai gyakorlatomat a Frektan Kft-nél töltöttem, mely egy online webáruházat üzemeltet. A webshop weboldal címe: digitalko.hu. Legfőbb feladataim közé tartozott a termékek adatlapjainak megszerkesztése illetve a készülékeket ...
  • D. Tóth, Eszter (2013-03-05)
    In my thesis I want to summarize the literature on machine translation specifying on online translation systems. The description of the history, the development and the main features of online translators will take place ...
  • Varga-Szabó, Lilla
    A szakdolgozatomban arra kerestem a választ, hogy hogyan lehetne a Castrum Termálkempinget még ismertebbé tenni. Az Internet széles körben való elterjedésével egyértelmű volt számomra, hogy erre az online marketing a ...
  • Fülöp, Eszter
    Egy vállalkozás online marketing tevékenységének bemutatása, az interjúkészítés alapján.
  • Karsai, Beáta Mária
    Napjain egyik leggyorsabban terjedő eszköze az internet, ezzel együtt pedig jelentősen megnövekedett az online webáruházak száma. Az online áruházak terjeszkedésével pedig elkerülhetetlen volt a fizetések digitalizálódása ...
  • Rácz, Róbert (2013-01-21)
    Az alábbi dolgozattal az online marketing sajátosságait szeretném bemutatni általános illetve hazai viszonylatban.Mindenek előtt a hagyományos értelemben vett marketing eszközeivel szeretném kezdeni, annak érdekében hogy ...
  • Szabó, Kristóf Lajos
    Szakdolgozatom témájául az elektronikus kereskedelmet választottam, ezen belül is annak fogyasztóvédelmi aspektusaira helyeztem a hangsúlyt, az az a természetes személyeket védelmező különös jogosultságok bemutatására ...
  • Máté, Dalma
    Szakdolgozatom legfőbb célkitűzése az volt, hogy a FlexiForce vállalatcsoport példáján keresztül bemutassam az online marketinget és annak eszközeit. Megvizsgáltam, hogy a vállalat milyen eszközöket használ a cég ismertségének ...
  • Zagyva, Anett Ibolya
    Dolgozatomban az elektronikus könyvek és a hagyományos könyvek közötti versenyt térképeztem fel. Emellett az online és offline vásárlási szokásokról is szó esik a dolgozatomban, valamint arra is kitérek, hogy mennyire ...
  • Orbán, Fruzsina
    A dolgozatomban főleg a kiskereskedelem és az online kereskedelemmel foglalkoztam. A két kereskedelmi egységet vetettem össze. Saját céges adatok és kérdőíves vizsgálat alapján.
  • Dede, Károly (2010-11-18)
    A dolgozat témája weboldal optimalizálása, a keresőmarketing, a látogatottság növelésének eszközei, illetve látogatottság mérése és elemzése.
  • Nagy, Sándor (2010-11-15)
    A szakdolgozat két fő részből áll, egy szakirodalmi áttekintésből, és a kutató munka bemutatásából, mely az eredmények és ebből következtetett megállapítások ismertetéséből áll. A munkapiac fogalmával és jellemzőivel ...
  • Szabó, Krisztina
    Az internet adta lehetőségek a kereskedelemben és a marketingben
  • Csirkéné Szabó, Anita (2012-05-31)
    Szakdolgozatomban az internetes álláshirdetésekről és az azokat megjelenítő honlapokról írok. Ezt 5 kiválasztott honlap segítségével teszem. A kiválasztott weboldalak: Cvonline.hu, Jobinfo.hu, Jobmonitor.hu, Profesion.hu, ...
  • Mustos, Gergely (2013-05-15)
    Szakdolgozatom az online marketing eszközök és hagyományos marketing eszközök használatának és jelenlétének arányát hivatott vizsgálni a kis- és középvállalkozások körében. Fő célkitűzésem a marketing eszközök arányának ...
  • Juhász, Zoltán József (2009-09-30)
    A diplomamunka a marketing és az internet kapcsolatáról szól. Az internet azon tulajdonságainak feltérképezése után, melyek egyedülálló kommunikációs eszközzé és ezáltal népszerű marketing eszközzé teszik az internetet, ...
  • Soltész, Nándor (2010-03-26)
    Az internetes marketing eszközeinek bemutatás, például a banner, e-mail marketing, keresőmarketing, valamint hallgatói kérdőívezés a témával kapcsolatban