University of Debrecen Electronic Archive

Browsing by Subject "place marketing"

Sort by: Order: Results:

  • Tarcsi, László (2012-12-18)
    A dolgozat vizsgálja, hogy miként függ össze hely, identitás, és imázs, illetve a tudatos arculatépítés mai módszertanát vizsgálja.
  • Baros, Zoltán (2012-06-27)
    A dolgozat alapvető célkitűzése a zajterhelés, mint környezeti elem vizsgálata Debrecen városában, amely az alábbi részterületekre kíván koncentrálni: a hazai és nemzetközi szakirodalom alapján a zajjal kapcsolatos általános ...
 
 
Felhívjuk felhasználóink figyelmét arra, hogy a DEA "Egyetemi IP" és "Könyvtári számítógépek" elérési szintű dokumentumai kizárólag oktatási, kutatási, valamint saját tanulási célokra használhatóak fel, azt nem oszthatják meg az interneten és nem terjeszthetik. A dokumentum és a pdf megjelenítő védelmének megkerülése (másolás, nyomtatás, letöltés korlátozása) tilos.