University of Debrecen Electronic Archive

Browsing by Subject "c#"

Sort by: Order: Results:

  • Géczi, Zoltán
    A szakdolgozat első részében a számítógépes játékok történetének, majd a számítógépes játékmotorok fejlődésének rövid leírása foglal helyet. A második felében egy gyors Unity3D történeti áttekintés, majd egy ezzel a motorral ...
  • Radványi, Tibor Zsolt (2011-08-29)
    Absztrakt Jelen értekezés az Egerfood Információs Rendszert írja le. Különös tekintettel az adatbázis séma tervezésének lépéseire, az SQL szerver kiválasztásnák kritériumaira, a kriptográfiai alrendszer megtervezésére, ...
  • Görög, Demeter
    Szakdolgozatom keretében egy eszközkiadó automata vezérlőprogramját készítettem el és mutatom be. A programot C# nyelven írtam, illetve az adatbázist is én terveztem hozzá. Indoklom, hogy miért kellett ezt a projektet ...
  • Serbán, Norbert Dániel
    A mesterséges intelligencia a számítógépes játékok egyik fontos alapköve olyan szempontból, hogy nagyban meghatározza egy játék nehézségét vagy élvezeti szintjét. Az első ilyen technológiát tartalmazó játékok az 1970-es ...
  • Jakab Ádám (2014-01-17)
    A szakdolgozat témája egy szerver-kliens alapú leltározó rendszer, amely tetszőleges számú raktárat és klienst tud kezelni. A szerver aszinkron módon szolgálja ki a klienseket, az oda-vissza kommunikáció xml alapokon ...
  • Zabos, Péter Roland
    Teljesen elengedhetetlenné vált bármely számítógépes szoftver használata LP-k, (long play) de egyetlen zeneszám elkészítésekor is. Az is fontos része lehet az alkotói munkának, hogy szoftverekkel már az effekt pedálok is ...
  • Czirják, Tibor
    Dolgozatomban egy játékprogramot készítettem Androidos készülékekre a Unity játékmotor segítségével. A dolgozat első felében bemutatom az általam felhasznált technológiákat, a játékmotor szerkesztőének a felületét majd ...
  • Czeglédi, Gyula
    Webshop UI tesztautomatizálása Selenium keretrendszerrel. C# nyelven írt alkalmazás, különböző tesztelési technikák felhasználásával. A dolgozatban bemutatásra kerülnek a tesztautomatizálás terén piacvezető termékek, új ...
  • Almási, Dávid (2013-06-13)
    A diplomamunkában az emberi kézmozdulatok felismerésével és kategorizálásával foglalkozom. A megvalósított program valós időben reagál a következő gesztusokra: előre bökés jobb vagy bal kézzel (kattintás), kör rajzolása ...
  • Erdős, András
    A szakdolgozat keretein belül megvalósítottam egy robot vezérlést, és egy térképszerkesztő szoftvert. A szoftver segítségével lehetővé tettem a robot számára térképek, útvonalak menedzselését. Lehetővé tettem térképszerkesztés, ...
  • Syed Kausar, Ali Naqvi
    I have created a B2B2C application using asp.net and angular. B2B2C is a business model in which online, or e-commerce, companies and websites collaborate with consumer-oriented product and service businesses to meet new ...
  • Görög, Demeter
    A Diplomamunkám keretében folytattam a BSc szakra készített Szakdolgozatom témáját. Akkor egy eszközkiadó automata vezérlőprogramjának fejlesztését készítettem el, azonban az a teljes rendszernek csak egy részét fedte le. ...
 
 
Felhívjuk felhasználóink figyelmét arra, hogy a DEA "Egyetemi IP" és "Könyvtári számítógépek" elérési szintű dokumentumai kizárólag oktatási, kutatási, valamint saját tanulási célokra használhatóak fel, azt nem oszthatják meg az interneten és nem terjeszthetik. A dokumentum és a pdf megjelenítő védelmének megkerülése (másolás, nyomtatás, letöltés korlátozása) tilos.