Debreceni Egyetem elektronikus Archívum

- Böngészés - tárgyszó: "c#"

Rendezés: Sorrend: Találatok:

  • Géczi, Zoltán
    A szakdolgozat első részében a számítógépes játékok történetének, majd a számítógépes játékmotorok fejlődésének rövid leírása foglal helyet. A második felében egy gyors Unity3D történeti áttekintés, majd egy ezzel a motorral ...
  • Radványi, Tibor Zsolt (2011-08-29)
    Absztrakt Jelen értekezés az Egerfood Információs Rendszert írja le. Különös tekintettel az adatbázis séma tervezésének lépéseire, az SQL szerver kiválasztásnák kritériumaira, a kriptográfiai alrendszer megtervezésére, ...
  • Serbán, Norbert Dániel
    A mesterséges intelligencia a számítógépes játékok egyik fontos alapköve olyan szempontból, hogy nagyban meghatározza egy játék nehézségét vagy élvezeti szintjét. Az első ilyen technológiát tartalmazó játékok az 1970-es ...
  • Jakab Ádám (2014-01-17)
    A szakdolgozat témája egy szerver-kliens alapú leltározó rendszer, amely tetszőleges számú raktárat és klienst tud kezelni. A szerver aszinkron módon szolgálja ki a klienseket, az oda-vissza kommunikáció xml alapokon ...
  • Zabos, Péter Roland
    Teljesen elengedhetetlenné vált bármely számítógépes szoftver használata LP-k, (long play) de egyetlen zeneszám elkészítésekor is. Az is fontos része lehet az alkotói munkának, hogy szoftverekkel már az effekt pedálok is ...
  • Almási, Dávid (2013-06-13)
    A diplomamunkában az emberi kézmozdulatok felismerésével és kategorizálásával foglalkozom. A megvalósított program valós időben reagál a következő gesztusokra: előre bökés jobb vagy bal kézzel (kattintás), kör rajzolása ...
  • Erdős, András
    A szakdolgozat keretein belül megvalósítottam egy robot vezérlést, és egy térképszerkesztő szoftvert. A szoftver segítségével lehetővé tettem a robot számára térképek, útvonalak menedzselését. Lehetővé tettem térképszerkesztés, ...
 
 

Keresés a DEA-ban

Felhasználói adataim