Ökomarketing a gazdasági rendszerünkben

Dátum
2010-11-05T10:25:28Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A fogyasztók, az állam és a pénzügyi befektetők indukálják a termelésben a változásokat, mely a tulajdonképpeni környezetszennyezést okozza, illetve amely kínál(hat)ja a természet harmóniájával kompatibilis és potenciális megoldásokat. A gazdaság szereplőinek interakciói során megjelenő motiváció az, amely a nagyrészt környezetszennyezőnek mondható termelést megvalósította és hagyta fejlődni ebbe az irányba. Dolgozatomban meg vizsgálom magát a fenntarthatóság problémáját (I. fejezet), a gazdasági rendszer 3 fő szereplőjén keresztül a gazdaság működését (III. fejezet) és az ökomarketinget, mely a termelés számára fenntartható megoldásokat kínál (II. és IV. fejezet). Ha mérsékelten is, de van motiváció a gazdaságban a termelés környezetbarátabbá tételére.

Leírás
Kulcsszavak
ökomarketing, fenntarthatóság, gazdasági rendszer
Forrás