Az ANALAB Analitikai Laboratórium Kft. minőségügyi rendszere és hatékonyságának megítélése

Dátum
2011-10-26T08:09:44Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom alapvető célja annak bebizonyítása volt, hogy a nemzetközi szabványok alapján felépülő minőségügyi rendszer nem teher, hanem segítség a cégek számára. Ehhez az ANALAB Kft. irányítási rendszerét elemeztem és értékeltem ki. A szakdolgozat tartalmaz elméleti áttekintést a minőségmenedzsmentről és a minőségirányítási rendszerekről, bemutatja a Kft. cégtörténetét, tevékenységi körét, felvázolja a vegyipar mai helyzetét, rávilágít a potenciális versenytársak erősségeire és gyengeségeire, valamint megvizsgálja a vállalat jelenlegi pénzügyi helyzetét. Ezenkívül bővebben jellemeztem a laboratórium által működtetett irányítási rendszert, hatékonyságát pedig vevői megelégedettség mérő kérdőívek segítségével ítéltem meg.

Leírás
Kulcsszavak
minőség, minőségügyi rendszer, minőségmenedzsment, irányítási rendszer, vevői megelégedettség, kérdőíves felmérés, környezetelemzés, cégtörténet, pénzügyi elemzés
Forrás