Elektronikus társadalom a marketing szemszögéből

Dátum
2012-05-17T11:00:07Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozat célja, hogy korunkra jellemző elektronikus társadalmat bemutassa a marketing szemszögéből, melynek bemutatásához és igazolásához saját online kérdőívemet is kiértékelem. Felépítésében a szakdolgozatban eleinte külön témakörök jelentkeznek, majd ezek a vége felé haladva fognak összefonódni és keretbe zárni a témát. Úgy mint a társadalmi felépítést, igényeik változását, gazdasági szerepeket és azok megváltozását, online reklámozás kialakulása és fejlődése, vállalatok újszerű stratégiái, termék- és vevőgondozás, jövőbeli kitekintés a Clouding által és végül az összegzés.

Leírás
Kulcsszavak
elektronikus, társadalom, marketing, informatika
Forrás