Tánctagozatos és általános tagozatú középiskolás diákok mozgás során megtapasztalt flow-élményének, énképének és szubjektív jóllétének összehasonlító vizsgálata

Dátum
2013-05-09T10:14:28Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozatban tánctagozatos és általános tagozatú középiskolás diákok mozgás során megtapasztalt flow-élményének, énképének, testképének és szubjektív jóllétének összehasonlítása történt. A diákok énképe, szubjektív jólléte és a testmozgás során átélt flow-élményének gyakorisága között szignifikáns kapcsolat van. A tánctagozatos diákok táncolás során gyakrabban kerülnek flow-állapotba, mint az általános tagozatú diákok, egyéb fizikai tevékenységek végzése során.

Leírás
Kulcsszavak
tánc, énkép, szubjektív jóllét, flow
Forrás