A Kádár-rendszer digitális szemléltető eszközei

Dátum
2013-06-03T08:37:45Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozatom szakmódszertani jellegű. Azt kívánom bemutatni, hogy a különböző digitális eszközöket, tartalmakat, módszereket hogyan lehet sikeresen hasznosítani a középiskolai történelem oktatásában. Mindezt egy adott korszak, a Kádár-rendszer történetének tanításának példáján kívánom bemutatni. Úgy gondolom, hogy a korszak kiválóan alkalmas arra, hogy ezen új eszközök és módszerek felhasználásával történjen az új ismeretek feldolgozása. A vizuális bemutatás sikeresen hozzájárulhat ahhoz, hogy a diákok mélyebben elsajátítsák a történelmi ismereteket. Dolgozatomban kitérek arra is, hogy milyen problémák merülhetnek fel a korszak oktatásával kapcsolatban. Továbbá arra is, hogy milyen ideáli körülmények szükségesek ezen új eszközök alkalmazásához.

Leírás
Kulcsszavak
Education, Nemzeti Alap Tanterv (2013), kerettanterv, helyi tanterv, projektor alkalmazása a történelem órán, Kádár-rendszer oktatásának problematikái, prezentáció és interaktív tábla a történelem órán, prezentációs óra a gyakorlatban, Kádár-korszak felvételeinek alkalmazása, Kádár-rendszer az interneten, interaktív történelemóra, Kádár-rendszer fényképeinek bemutatása, forrásközpontú és tevékenységközpontú történelem, Hungarian Socialist Workers' Party, Kádár’s regime, Interactive whiteboard
Forrás