A YouTube, mint innovatív marketingeszköz bemutatása a Yo-Core Bt. példáján keresztül

Dátum
2013-11-11T07:06:36Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat az online marketinggel és természetesen a YouTube-bal kapcsolatos információk és fogalmak meghatározásával kezdődik. Az ezt követő nagyobb egységében részletesen bemutatásra kerül a YouTube, azaz a világ legnépszerűbb videómegosztó portálja, külön kitérve annak fejlődésére, a YouTube csatornákra, valamint a bennük rejlő innovatív marketinglehetőségekre. A továbbiakban a Yo-Core Bt., és a cég online marketingtevékenysége kerül bemutatásra, ami után rátérek az általam készített kérdőív szerkezetének, a kérdéseket összefogó témaköröknek és a belőlük leszűrhető következtetéseknek az ismertetésére. Az eredmények bemutatása után, a megszerzett adatokat összefésülöm az elméleti háttérrel, majd a gyakorlati alkalmazhatóságát kifejtem a Yo-Core Bt. példáján keresztül.

Leírás
Kulcsszavak
YouTube, seo, online videó, keresőoptimalizálás, online marketing, digitális kultúra, keresőoptimalizálás
Forrás