Hátrányos helyzetű fiatalok önértékelése és élettel való elégedettsége a reklámok tükrében

Dátum
2014-05-14T13:37:14Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatunkban a televíziós reklámok hatásait vizsgáljuk a hátrányos helyzetű fiataloknál az önértékelés, az élettel való elégedettség és a depresszió szempontjából. Vizsgálatunk során arra keressük a választ, hogy a mai fiatalság átlagosan mennyi időt tölt el a képernyő előtt, mikor szokott tévézni. Fontosnak tartottuk megkérdezni azt is, hogy milyen attitűddel viszonyulnak a reklámokhoz.

Leírás
Kulcsszavak
hátrányos helyzet, reklám, önértékelés, élettel való elégedettség, depresszió, serdülőkor
Forrás