A pénzügyi és gazdasági válság hatása az autóiparra és márkakereskedésekre Magyarországon különös tekintettel a Suzuki márkára
Dátum
2014-05-27T11:25:27Z
Szerzők
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt
A tömegtermelés elterjedésével világszerte túlkínálat alakult ki. Ebben nagy szerepe van a multinacionális vállalatok profithajszájának, a gyártás nagyfokú automatizálásának, a munkaerő-igényes gyártási folyamatok alacsony költségű országokba való kiszervezésének és az ázsiai piacok növekvő keresletének. Az iparág hatására olyan módszerek alakultak ki, melyeket más iparágakban is igen elterjedtek lettek, mint például a just in time (éppen időben) vagy a lean production (karcsúsított termelés)
Leírás
Kulcsszavak
gazdasági válság, autóipar