A CSR megjelenése a for-profit szervezetek marketingkommunikációjában

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom célja bemutatni a CSR kereteiben folytatott tevékenységek sokszínűségét, és azt, hogy miként lehetséges, hogy a fogyasztók a vállalatok társadalmi felelősségvállalására egyre inkább elvárásként tekintenek. A fogyasztói magatartás megváltozásával, a modern világunk digitalizálódásával, az erre fogékony Y generációval hozom összefüggésbe a CSR-t. Azért teszem ezt, hogy ismertethessem, hogy milyen lehetőségek és veszélyek rejlenek a társadalmi felelősségvállalást sugalló üzenetek vállalati marketingkommunikációba való beépítésében. A primer kutatásom során szeretném érzékeltetni az Y generációra jellemző reklámattitűdöket, azért, hogy aztán konkrét példák segítségével vizsgálhassam meg, vajon változik-e véleményük, a profitérdekelt vállalatokkal szemben támasztott bizalmuk, ha társadalmi ügyeket hangsúlyozó hirdetésekkel találkoznak. További célom felmérni a válaszadók CSR-ral kapcsolatos általános informáltságát, véleményét, annak érdekében, hogy szemléltethessem a vállalatok társadalmi felelősségvállalásában rejlő jövőbeli lehetőségeket.

Leírás
Kulcsszavak
CSR, Társadalmi felelősségvállalás, Marketingkommunikáció
Forrás