Debreceni Egyetem elektronikus Archívum

Hallgatói dolgozatok (Marketing és Kereskedelem) - Böngészés - megjelenés dátuma:

Rendezés: Sorrend: Találatok:

  • Hegedüs, Zsuzsanna
    Az internet és a számítógépek, okostelefonok nélkül sokak számára elképzelhetetlenek lennének a mindennapok. Jelenleg több mint három milliárd embernek, a Föld lakosságának körülbelül 40%-ának van internet-hozzáférése, és ...
  • Tóth, Zsanett
    Az elméleti résznél a marketing kommunikációval és eszközeivel foglalkozom, kiemeltem a BTL területeivel és a vásárlásösztönzéssel. A másik nagy téma az elméleti résznél fogyasztói magatartás, ahol a fogyasztói magatartás ...
  • Csizi, Henrietta
    Szakdolgozatom témája a szolgáltatásminőség, illetve a vevői elégedettség bemutatása az Erdőspuszta Club Hotel esküvői szolgáltatásainak példáján keresztül. Szakdolgozatom célja elsősorban az volt, hogy bemutassam, hogy a ...
  • Szabó, Ágota Ildikó
    Diplomadolgozatomban a nonprofit szervezetek marketingtevékenységének általános ismertetése után az Úton Ifjúsági és Kulturális Egyesület tevékenységét vizsgáltam. Az egyesületre vonatkozóan elkészítettem annak makro- és ...
  • Nagy, Fruzsina
    A dolgozatomban a környezettudatos fogyasztói magatartást vizsgálom. A jövő fogyasztóját ismertetem szakirodalom alapján. Bemutatom a LOHAS fogyasztói csoportot,a fenntarthatóság felé tett intézkedéseket. A fenntarthatóság ...
  • Krucsó, Judit
    A világ kinyílt a felhasználók számára, ugyanis otthonról a világ bármely részéről rendelhetnek termékeket. A szolgáltatások személyre szabottak, és termékeket házhoz szállítják, ezzel is levéve a terhet a vevők válláról. Az ...
  • Szabó, Anita Carmen
    Dolgozatom témája a csokoládéfogyasztási szokások felmérése a magyar lakosság körében. Szakirodalmi források használatával bemutatom a csokoládé rövid történetét, a legismertebb fogyasztói magatartási modelleket illetve a ...
  • Bartus, Zsolt
    A marketing mint általános tudomány, illetve azok részeinek fő bemutatása. Bormarketing struktúrája, szerkezeti felépítése. Fogyasztói magatartás általános jellemzői. Tokaj -Bordivék ismertetése. Tokaji bormarketing ...
  • Éles, Boglárka Stella
    Az Y generáció (1980-1995 között szülöttek) milyen gyakran vásárolnak online keresztül és hogyan befolyásolják őket az internetes reklámok az online vásárlásban. Milyen gyakran, milyen módon és hogyan bonyolítják le ezeket ...
  • Bajzáthné Földesi, Kitti
    A dolgozat bemutatja az mlm cégek kialakulását a közvetlen értékesítéstől, az elektronikus kereskedelmen keresztül a network marketingig. Bővebben vizsgálja az Amway Co. múltját, tevékenységét, stratégiáját. A stratégia ...
  • Gál, Csaba
    Szakdolgozatom témája a borfogyasztási szokások feltérképezése.A szakirodalmi áttekintésben ismertetem a borfogyasztás kultúráját, a borok csoportosítását és fogyasztásának hatását egészségünkre. Bemutatom a borfogyasztás ...
  • Balogh, Fruzsina
    A dolgozatom a magyar borok marketingjéről szól. Általánosságban említést tettem a marketing tevékenységekről és vizsgáltam a magyar bormarketing helyzetét. A Badacsonyi borvidékre fektettem a hangsúlyt, amely segítségével ...
  • Nagy-Buza, Réka
    Dolgozatomban az Y generáció biztosításokkal kapcsolatos tudását és attitűdjét vizsgálom. Ez a generáció, melynek tagjai egyetemen tanulnak illetve nemrég léptek a munkapiacra, egy új korszakot hoz magával. Szemléletük ...
  • Bakos, Zsuzsanna
    A beszerzési logisztika működtetése vállalatonként eltérő lehet, de minden társaság hatékony beszerzési tevékenységéhez elengedhetetlen egy jól felépített, szabályozott rendszer kialakítása. Dolgozatomban a debreceni ...
  • Tamás, Péter
    Szakdolgozatom témájául a mobilmarketing múltjának és jelenének bemutatását választottam, illetve kutatásommal keresem a választ a jövőjét illetően. Szekunder és primer kutatások segítségével vizsgálom a vállalatok ...
  • Garai, Boglárka
    Dolgozatom témája az elektronikus kereskedelem kialakulása,és fejlődése. 14 hetes szakmai gyakorlatomat a Frektan Kft-nél töltöttem a digitalko üzemeltetőjénél ami online kereskedelemmel foglalkozik. Dolgozatom első része ...
  • Tanka, László
    A dolgozatomban a gyümölcslevek fogyasztási szokásait vizsgáltam meg. Egy szekunder és egy primer kutatást végeztem. A dolgozat első részében a szakirodalmat tekintettem át. A második részét egy kérdőív segítségével végeztem el.
  • Király, Antal
    Dolgozatomban bemutatom a KKV-k helyzetét egészen a rendszerváltástól kezdődően. A rendszerváltást követően a magyar gazdaságban a kis- és középvállalkozások száma, súlya és nemzetgazdasági szerepe nagymértékben megnőtt, ...
  • Molnár, Zoltán Szabolcs
    Az internet megjelenésével egy teljesen új piaci lehetőséget kaptak a vállalkozások eladni termékeiket, és megismerni a fogyasztókat. Azt is mondhatnánk, hogy minden, amire szükségük volt adottá vált. Mégis a tendenciák ...
  • Pethe, Anikó
    Dolgozatomban a húsfeldolgozó ipar vállalatainak online marketing lehetőségeit vizsgálom, elsősorban a kereső- és közösségi média marketingre fókuszálva.Kutatásom során a húsfeldolgozó cégeket összességében vizsgáltam, nem ...
 
 

Keresés a DEA-ban


Felhasználói adataim