A beszállítói integráció marketing szempontú megközelítése az Intel és AMD példáján bemutatva

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat a beszállítói hálózat vertikális integrációjának hatását, egyéb stratégiai megközelítési módok alkalmazását vizsgálja, az Intel és AMD gyakorlati példáján keresztül. Kitér továbbá ennek marketing szempontú megközelítésére is, a stratégiák eredményes alkalmazásának vizsgálata érdekében. A vizsgált vállalatok eltérő iránybók közelítették meg ugyanazt a problémát, és beszerzési szempontból két eltérő stratégiát választottak. Stratégiájuk illeszkedését vizsgálva következtetéseket von le azok sikerességéről, valamint megvizsgálja, mennyire éltek marketingeszközeikkel a döntésük megfelelő kommunikálása érdekében. Végezetül pedig a dolgozat rövid kitekintést tesz jövőbeni lehetőségeikre, új piacszerzéseikre.

Leírás
Kulcsszavak
beszerzés, IT, b2b
Forrás