A vásárlók közvetlen befolyásolása eladáshelyi fogyasztásösztönző technikával

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Az elméleti résznél a marketing kommunikációval és eszközeivel foglalkozom, kiemeltem a BTL területeivel és a vásárlásösztönzéssel. A másik nagy téma az elméleti résznél fogyasztói magatartás, ahol a fogyasztói magatartás modelljét, a magatartást befolyásoló tényezőket és a vásárlási döntés folyamatát mutatom be. A gyakorlati résznél először is a Spar saját márkás termékeit mutatom be, ezután rátérek, hogy miért is fontos az áruházak számára saját márkás termékek forgalmazása. Tisztázom a felmerülő költségek a technika alkalmazása során. Majd a hostessek szerepét és fontosságát veszem nagyító alá, hiszen kiemelt fontossággal kell a kóstoltatás promóciókon a hostessnek részt venni, alaposon és röviden bemutatni a terméket, majd gyorsan felmérni a fogyasztók reakcióit és ezek alapján megfelelő technikát alkalmazni a vásárlásösztönzésére. Végül egy konkrét példával bemutatom az áruházi saját márkás promóciók hasznosságát fogyási adatokkal.

Leírás
Kulcsszavak
Fogyasztásösztönzés, Marketingkommunikáció, Sales Promocion
Forrás