Online kereskedelem az eladó és a vevő nézőpontjából

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat célja, hogy az elektronikus kereskedelem adta lehetőségeket bemutassa, ismertesse kivetítve az eladóra és a vevőre. Kutatásom legfőbb célja, hogy a téma részletes körüljárása után, bebizonyosodjon, hogy a vevőnek és az eladónak milyen szerepe van az online kereskedelemben, másodkörben az e-kereskedelmet összefüggésbe hozva a marketing világával, bebizonyosodjon, hogy a webáruházak sikerességéhez a marketing eszközök használata elengedhetetlen. Másik fontos kérdése a dolgozatomnak, hogy az online kereskedelem, hogy alakul a jövőre nézve.

Leírás
Kulcsszavak
e-kereskededelem, online fizetési módok, online szállítási módok
Forrás