Élelmiszerfogyasztói szokások vizsgálata az Y generáció körében
Absztrakt
Szakdolgozatom témáját tekintve az Y generáció élelmiszerekhez kötődő vásárlási és fogyasztási szokásainak illetve preferenciáinak minél szélesebb körű megismerését választottam, melynek kivitelezéséhez a fogyasztói tevékenységeket és attitűdöket elemző számos forrást igyekeztem a lehető legjobb tudásom szerint felhasználni. Dolgozatom elkészítése alatt a szekunder kutatások révén kialakult feltételezéseimet 5 hipotézisben fogalmaztam meg, melyeket dolgozatom elkészítése alatt szerettem volna megerősíteni vagy adott esetben megcáfolni.A szekunder források alapján a fogyasztók hozzáállásnak milyenségét tekintve, megállapítható, hogy nem csupán a fogyasztókat érő külső tényezők mérlegelésében, hanem azok belső attitűdjének vizsgálatában is keresnünk kell az összefüggéseket.