Ajánlod vagy lájkolod? – A szájpropaganda és az online marketingeszközök együttes szerepe a for-profit egészségügyi szolgáltatásokban (egy fogászati vállalkozás példáján)

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozatomban elemzett példával azt bizonyítom, hogy korszerű marketingeszközökkel hatékonyan kiegészíthető a szájpropaganda útján történő ügyfélszerzés. Bár a személyes ajánlási rendszer továbbra is meghatározó eleme egy egészségügyi vállalkozás kommunikációjának – különösen igaz ez a bizalmi alapú fogászati ellátásra – napjainkban nem elhanyagolható az egészségügyi marketing bőséges eszközrendszere sem, különösképp az online kommunikáció. Záródolgozatom központi témájának éppen ezért az egészségügyi marketinget választottam, ami részben általánosan elterjedt elemekkel, részben pedig specializált módszerekkel igyekszik elérni és mozgósítani célközönségét. Dolgozatom hiteles és precíz kidolgozása érdekében a budapesti székhelyű Villányi Dent Fogászati Központ történetét, üzletpolitikáját és releváns gyakorlati tapasztalatait használom.

Leírás
Kulcsszavak
fogászat, marketing
Forrás