Online hirdetési lehetőségek az élelmiszeriparban

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban a húsfeldolgozó ipar vállalatainak online marketing lehetőségeit vizsgálom, elsősorban a kereső- és közösségi média marketingre fókuszálva.Kutatásom során a húsfeldolgozó cégeket összességében vizsgáltam, nem tettem különbséget a marha-, sertés- és baromfifeldolgozók között, elsődleges szempontom az volt, hogy mindenképpen kis- és középvállalkozásokkal dolgozzam. Fő célkitűzésem kutatásom során az volt, hogy megvizsgáljam az egyes online hirdetési lehetőségeket, azok hatékonyságát a húsipari szektorban. Ezzel kapcsolatban fontos célom volt ezen vállalatok online marketing szokásainak felmérése. Továbbá dolgozatom kiemelt célja annak vizsgálta, hogy mennyire népszerűek az internetes hirdetések a fogyasztók körében.

Leírás
Kulcsszavak
online marketing, Adwords, húsfeldolgozó
Forrás