Egészségtani ismeretek a gimnázium 11. és 12. osztályában

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Vizsgálatom célja meghatározni, hogy a biológia tankönyvek milyen mértékben használják ki az egészségnevelés lehetőségeit. A biológia tantárgy keretében mennyire valósul meg az egészségnevelés és mennyire jelenik meg a környezet-egészségügy. Vizsgálataim során összehasonlítottam a Gál Béla Biológia 11 tankönyv egészségtani ismereteit az aktuális érettségi követelményben megjelenő egészségtanra vonatkozó követelményekkel. Továbbá megvizsgáltam azt is, hogy az érettségi követelmények az egészségnevelés vonatkozásában megjelennek-e ténylegesen a tankönyvekben, és ha megjelennek, milyen arányban.A Gál Béla Biológia 12 tankönyv esetében arra voltam kíváncsi, hogy a napjainkban oly aktuális téma a környezet-egészségügy hogyan jelenik meg. Milyen mértékben van kifejtve a lehetőségekhez képest.

Leírás
Kulcsszavak
egészségnevelés, környezetegészségügy
Forrás