A Z generáció infokommunikációs eszköz vásárlási szokásainak vizsgálata
Absztrakt
Dolgozatomban a XXI. század globalista, fogyasztói, és információs társadalmában szocializálódott fiatalokkal kívánok foglalkozni, koncentrálva az infokommunikációs technológiákhoz kapcsolódó vásárlási szokásaikra. Célcsoportként a Z generációt vontam vizsgálat alá, mert a társadalom egészének jellemzése nehezen férne bele a dolgozat keretei közé, valamint ezt a generációt érte a gyorsan fejlődő technológiai forradalom, és a fogyasztói társadalom, és a globalizáció legintenzívebb hatása. Arra vagyok kíváncsi, hogy milyen preferenciák alapján döntenek a tizenévesek és korai huszonévesek magas pénzügyi értéket képviselő mobilkommunikációs eszközök vásárlásakor, hogyan szólíthatók meg, milyen befolyásoló tényezők hatnak döntéseikre, és hogyan értelmezik saját fogyasztói döntéseiket.