Az I.T. Magyar Cinema Moziüzemeltető és Filmforgalmazó Kft. marketingtevékenysége - Moziba járási és fogyasztási szokások vizsgálata

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szolgáltató és szórakoztatóipar fontos szerepet játszik az életünkben, hisz egy rohanó, felgyorsult világban élünk, ahol szükségünk van a kikapcsolódásra. Szakdolgozatom célja közt szerepelt egyrészt az I.T. Magyar Moziüzemeltető és Filmforgalmazó Kft., vagyis a Cinema City marketingtevékenységének az elemzése, másrészt a marketingkutatásom ismertetése, mely alapján felmértem a mozizók szokásait. A vállalkozást mikro- és makrokörnyezetéről, a SWOT- analízisen, illetve a PEST- elemzésen keresztül ismertetem, illetve a céget a marketing- mix 7P eszközeinek alapján is megvizsgáltam. A dolgozatomban bemutatom, hogy mit vesz figyelembe a mozi, hogy megnyerő legyen a piacon, hogyan éri el a céljait, mennyire tartja fontosnak a fogyasztók igényeit, hogyan tud fennmaradni hosszú távon, miképp reklámozza a termékeit, és milyen célkitűzései vannak a jövőre nézve. Végezetül a kérdőívben feltett kérdések a kitöltők a moziba járás gyakoriságára, szokásaira, a mozi büféjében való fogyasztói szokásaira, az árérzékenységükre vonatkoztak.

Leírás
Kulcsszavak
Mozi, Marketingtevékenység, Fogyasztási szokások
Forrás