Az alma termékpálya helyzete Magyarországon

Dátum
2008-01-09T14:08:18Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozat fő célja, hogy megvizsgálja a világban az alma és az alma termesztésének a múltját, jelenét és jövőjét, nagy hangsúlyt fektetve az Európai Unión, azon belül a Magyarországon folyó almatermelésre, valamint értékesítésre és alternatívákat keressen ezen – jelenleg problémás területek – javítására szem előtt tartva a jövőbeni marketing lehetőségeket, továbbá, hogy megvizsgáljam a fogyasztók alma vásárlási szokásait, alma iránti igényeit. Megvizsgáltam a világ főbb almatermesztő országainak, különös figyelemmel az Európai Unió és Magyarország almatermesztését.

Leírás
Kulcsszavak
almatermesztés, marketing
Forrás