Browsing Hallgatói dolgozatok (Informatikai Kar) by Title
Now showing items 1-20 of 5025
-
(2009-05-05)Kérdőíves felmérés egy szerencsi általános iskola felső tagozatos diákjainak olvasási-és könyvtárhasználati szokásairól.
-
(2006-07-21)"Hogyan nőnek- nőhetnek- bele a gyerekek a kultúrá(nk)ba? A kérdésfeltevés egy egész kérdésözönt indít el , mely mind a felnőttek, mind a gyerekek világát átszövi és miként lenni vagy nem, lenni súlya alatt fürkészi a ...
-
(2013-06-03)Dolgozatom első fejezetében a Hajdúdorogi Egyházmegye kialakulását mutatom be, ami fontos előzménye az egyházi, görög katolikus könyvtárak megalapításának. A második fejezetben a mai napig egyetlen görög katolikus főiskolai ...
-
(2009-12-07)A dolgozatom témája az 1935-ös választások Debrecenben a sajtó tükrében, amelyben a politika- és sajtótörténet együttes alkalmazására törekedtem. A sajtótörténeti részben az általam vizgált két helyi lap (Debreczen, Debreceni ...
-
(2011-12-09)A dolgozat a 2004-es ICFP programozási verseny egyik részfeladatának a megoldását tartalmazza: egy fordítóprogramot készítettem a Clojure funkcionális programozási nyelven. A dolgozat a program implementációjának bemutatása ...
-
(2007-05-09)Tartalomjegyzék A témaválasztás indoklása................................................................................................4 Néhány szó iskolákról, a Karacs Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és ...
-
(2013-11-28)Szakdolgozatomban több érdekes és fontos kérdésre keresem a választ, melyek magyarázatot adhatnak az utóbbi évek lakáspiaci eseményeire. A gazdaságtörténészek egyik kulcskérdése, hogy mi vezetett a válság kialakulásához. ...
-
A dolgozatom témája a nagy mennyiségű adatok vizualizációja. A dolgozat a 2020-as amerikai elnökválasztáshoz kapcsolódó twitter üzenetek elemzését tartalmazza. A dolgozat célja az eredmények vizualizációja és következtetések ...
-
A dolgozat az IFLA Trand report című jelentését mutatja be, és részletesen kitér az egyes trendek hatására a könyvtárakra, és azokra adott sikeres válaszokra.
-
Egy 2 dimenziós játék fejlesztése Python környezetben. A játékfejlesztési metodológia és az azzal kapcsolatos tudnivalók bemutatása kezdő fejlesztők számára. A játékfejlesztési gondolkodásmód ismertetése. A fejlesztési ...
-
A szakdolgozatom célja egy kétdimenziós platformer játék implementálása a Unity játékmotor és a C# programozási nyelv felhasználásával. A dolgozat bemutatja a Unity működésének alapjait, az ehhez tartozó alapfogalmakat, ...
-
Szakdolgozatom célja a Unity játékmotorban rejlő lehetőségek bemutatása, egy általam készített kétdimenziós platformerjáték segítségével. Dolgozatomat a játékmotorok születésüktől kezdődően napjainkig történő fejlődésének ...
-
Dolgozatom témája egy kétdimenziós platformjáték elkészítése, amelyet a játék műfajának alapos feltérképezése után a Unity játékmotor segítségével C# nyelven történő fejlesztése követ. A dolgozatomban kitérek a platformerek ...
-
Egy kamera 2 dimenziós pozícionálásának megvalósítása léptetőmotorok segítségével, amelyeket egy számítógéppel összekötött Arduino mikrokontrollerrel vezérlünk.
-
A szakdolgozatban a 2D-s játékfejlesztésről, illetve a Unity működéséről írok. A saját játékom elkészítésének folyamatát mutatom be. Ezt külön komponensekre bontottam. Először a grafikai munkákra térek ki (pl.: karaktertervezés, ...
-
A szakdolgozat a Python programozási nyelvhez készült PyGame keretrendszerről szól. Egy egyszerű 2D-s játékot mutat be. A játék a szerzőről szól és az egyetemen átélt kalandjáról. A szakdolgozat bemutatja a PyGame által ...
-
(2006-07-28)Kezdő kutatóknak hasznos, ha olyan témát választanak, ami különösen érdekli őket, ami kapcsolatban áll mindennapi tevékenységükkel, beosztásukkal, feladatukkal. A dolgozat témája a szolnoki Hild Viktor Városi Könyvtár ...
-
(2013-05-06)Napjainkban a grafikus szerkesztőprogramok piacát a CAD programok, azon belül is az AutoCAD uralja, mely vektorgrafikus rajzolóprogram. Rendkívül rugalmas és változatos eszközökkel rendelkezik, melyekkel a program testre ...
-
Bevezetés a 3D CAD nyújtotta lehetőségekbe a rendszerek bemutatásán keresztül. Széleskörű ismertető az első CAD programról, majd az újítások tárgyalása. A legújabb funkciók és lehetőségek áttekintése és a felhő technológia ...
-
3D fejlesztőjáték készítése Unreal Engine 4 segítségével fogyatékossággal élő gyerekek komplex gyógypedagógiai fejlesztéséhez. A dolgozatban bemutatom, hogy az Unreal Engine 4 segítségével milyen játékot lehet létrehozni, ...
Now showing items 1-20 of 5025
Browse
My Account
Felhívjuk felhasználóink figyelmét arra, hogy a DEA "Egyetemi IP" és "Könyvtári számítógépek" elérési szintű dokumentumai kizárólag oktatási, kutatási, valamint saját tanulási célokra használhatóak fel, azt nem oszthatják meg az interneten és nem terjeszthetik. A dokumentum és a pdf megjelenítő védelmének megkerülése (másolás, nyomtatás, letöltés korlátozása) tilos.