Non profit szervezetek marketing tevékenysége

Dátum
2007-01-08T09:15:18Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatomban a non profit szektorban alkalmazott marketinget vizsgálom meg. A dolgozat első fejezetében a téma tárgyalásához feltétlenül szükséges definíciókat, és fogalmakat mutatom be, valamint röviden írok a szektor kialakulásáról, és napjaink helyzetéről. Eztán a szektorban alkalmazható marketing elméleteket vizsgálom meg, és kiemelem az itt alkalmazható marketing sajátosságait. A dolgozat második felében két debreceni non profit szervezetnél alkalmazott marketinget vizsgálom meg, név szerint a Hajdúsági Hallgatói Önkormányzatok Kulturális Egyesületénél (HAHA), és a Campus Kht.-nél. Ezután a két szervezet legnagyobb rendezvényének, a Vekeri Tó Fesztivál marketing stratégiáját vizsgálom meg.

Leírás
Kulcsszavak
Campus Kht., Vekeri Tó Fesztivál, Non profit, marketing, Hajdúsági Hallgatói Önkormányzatok Kulturális Egyesület (HAHA)
Forrás