Informatika a minőség szolgálatában

Dátum
2007-01-10T11:16:58Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozat alapvető célja a modern minőségmenedzsment és az integrált vállalatirányítási rendszerek közötti kapcsolódási pontok megkeresése, a közöttük húzódó párhuzam felfedése és egymásra taltságuk igazolása. Ezen cél elérését külön elemző, leíró fejezetek segítik, melyek betekintést nyújtanak a minőségmenedzsment és a számítógépes integrált vállalatirányítás kialakulásának történetébe, áttekintik a hozzájuk kapcsolódó alapfogalmakat. A dolgozatot gyakorlati példa is illusztrálja: a debreceni MEDICOR Kéziműszer Rt. tapasztalatain keresztül bemutatja, hogy hazánk egy termelő vállalata számára a rendszerváltást követő másfél évtized milyen kihívásokat jelentett a minőségügy és információgazdaság területén.

Leírás
Kulcsszavak
minőségmenedzsment, teljes körű minőségbiztosítás, információtechnológia, integrált vállalatirányítási rendszer, MEDICOR Kéziműszer Rt.
Forrás