Közönségkapcsolatok és tervezésük a Balassi Bálint M egyei Könyvtárban
Fájlok
Dátum
2007-01-22T09:36:34Z
Szerzők
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt
Izgalmas feladat azt kutatni, hogy mitől válik egy könyvtár tevékenysége szolgáltatássá. Hogyan érhető el, hogy a felhasználó bejöjjön a könyvtárba és rendszeresen visszatérjen? Ha ezeket céljainknak tekintjük, - márpedig minden könyvtár erre kell, hogy törekedjen - , akkor szükség van a marketing eszközeire. Más oldalról szemlélve: meg kell győzni a könyvtárnak a fenntartót, hogy érdemes a könytárra áldoznia.
Leírás
Kulcsszavak
Balassi Bálint Megyei Könyvtár, közönségkapcslolatok, public relations, Salgótarján