Pánovics, JánosSzilágyi, Zalán2025-06-302025-06-302025https://hdl.handle.net/2437/394992Dolgozatom témája egy roguelite játék fejlesztése Python programozási nyelven. Dolgozatom során bemutatom a munkám során használt fejlesztői környezetet és a programozási nyelvet. Ezenfelül részletesen elmagyarázom az elkészített program működését, a roguelite játékok műfajának ismertetőjegyeit és a procedurális generálás szerepét a roguelite játékokban. Kitérek több pályát generáló algoritmus működésére is. Dolgozatom során megemlítem a videójátékok szerepét napjainkban, hogy miért is fontos ez az emberek számára. Végezetül összefoglaltam gondolataimat és a projekt során szerzett tapasztalataimat a dolgozat összefoglaló részében.48huvideójátékPythonrogueliteroguelikeprocedurális generálásRoguelite játék fejlesztése PythonbanInformatika::KomputergrafikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.