2008-11-182008-11-189639478679http://hdl.handle.net/2437/15922"A könyv felsőfokú szinten tárgyalja a marketingtevékenység megalapozását szolgáló, több tudományterületet felhasználó, önálló alkalmazott tudománynak elfogadott interdiszciplináris módszertant. (...) az egyes tudományterületeket kellő mélységben és terjedelemben vonja be az önálló tudomány tárgyalásába. Mindvégig a legfontosabb megragadására törekszik, mértéktartó s ezért az egyes részterületek nem válnak szükségtelenül terjedelmessé. A könyv külön említésre érdemes, dícséretes jellemzője a színes, változatos, a megértést és a gyakorlati alakalmazást segítő, elmélyítő esetek közlése..." (Dr. Hoffmann Istvánné)9639478679http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibDEK00599505bibDEK00599505