Szerepi , SándorKobzosné Kocsis, Erika2023-04-182023-04-182023-04-18https://hdl.handle.net/2437/350025A dolgozat a szülők és az iskola kapcsolattartási formáiban történő változásokat vizsgálja. Az infokommunikációs technika fejlődése, a tantermen kívüli digitális oktatás bevezetése révén az információcsere lehetőségei bővültek, átrendeződtek. A kutatás célja volt, annak vizsgálata, hogy a felek közötti kommunikációt ez mennyire befolyásolja. Az online tér hódítása a személyes megjelenést igénylő kapcsolattartási formákat mennyire szoríthatja ki. Fontos volt annak feltérképezése, hogyan alakulnak a szülői igények, elvárások, hiszen az eredmények tükrében találhatjuk meg az együttműködés szorosabbá tételének lehetőségeit. A partneri viszony erősítése pedig támogatja a gyermekek fejlődését, iskolához való viszonyát és a pedagógusok társadalmi megítélésén is javíthat.42huneveléskapcsolattartáskommunikációA szülői és intézményi nevelés összhangjaKapcsolattartási formák változási tendenciái a Tiszanagyfalui Általános IskolábanDEENK Témalista::Neveléstudomány