Bujdosóné Papp, AndreaHuberné Szabó, Edina2018-04-122018-04-122018-04http://hdl.handle.net/2437/249459Dolgozatom témája a hároméves korú gyermekek szókincsfejlesztése. Az irodalmi áttekintésben bemutatom, hogyan sajátítja el a nyelvet a gyermek, milyen zavarok léphetnek fel benne. A következőkben a szókincset befolyásoló tényezőket jellemzem, valamint azt, hogy hogyan lehet gyermekek szókincsét mérni. Kutatási módszerem a mérés volt, miután a gyermekekről anamnézist vettem fel. A mérés elemzése után fejlesztési tervet készítettem azoknak a gyermekeknek, akiknél nyelvi fejlődési késést állapítottam meg. A fejlesztést az általam készített Dobble segítségével végeztem, melyet a mellékletben láthatunk.35huszókincsfejlesztésDobblenyelvi fejlődésHárom éves gyermekek szókincsfejlesztése Dobble játékkalDEENK Témalista::Neveléstudomány