Lakatos, VilmosErdey, LászlóSzűcs, NorbertRózsa, AttilaNagy, Adrián Szilárd2021-11-152021-11-152019Apstract. -13 : 1-2 (2019), p. 5-16. -Apstract. - 1789-221X. - 1789-78741789-221X1789-7874http://hdl.handle.net/2437/324676Establishment of the Customer Perspective of the Balanced Scorecard System at Sports Enterprises Through the Example of a Hungarian Football Clubidegen nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM098137TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttps://ojs.lib.unideb.hu/apstract/article/view/4932http://dx.doi.org/10.19041/APSTRACT/2019/1-2/12021-12-09