Kósa, Rita Diána2024-07-302024-07-302015-03-31Metszetek, Évf. 4 szám 1 (2015) , 77-85https://hdl.handle.net/2437/378124-Az iskolával foglalkozó kutatókat főként az érdekli, mi történik az általános iskolába való belépés előtt, illetve az onnan való kilépés után, azzal, hogy mi zajlik e két esemény között már kevésbé. Ennek egyrészt módszertani okai vannak, hiszen a rejtett tanterv, az iskola életének, belső világának feltárása sok szempontból problémás terület. Másrészt mindenki járt iskolába, így a legtöbben úgy vélik, hogy pontosan tudják, mi zajlik az iskola falai között. Azonban ma sem tudjuk azt, hogy pontosan mi is játszódik le az iskolában, ami jelentősen megnehezíti az oktatáspolitikusok, tantervkészítők és a pedagógusok munkáját.Az iskolával foglalkozó kutatókat főként az érdekli, mi történik az általános iskolába való belépés előtt, illetve az onnan való kilépés után, azzal, hogy mi zajlik e két esemény között már kevésbé.application/pdfKockázatok és mellékhatások az iskolai nevelésbenfolyóiratcikkOpen AccessMetszetek Társadalomtudományi folyóirat (Cross-sections Social Science Journal)https://doi.org/10.18392/metsz/2015/1/7Metszetek14Metszetek2063-6415