Fehér, AndrásPethe, Anikó2016-10-272016-10-272016http://hdl.handle.net/2437/231347Dolgozatomban a húsfeldolgozó ipar vállalatainak online marketing lehetőségeit vizsgálom, elsősorban a kereső- és közösségi média marketingre fókuszálva.Kutatásom során a húsfeldolgozó cégeket összességében vizsgáltam, nem tettem különbséget a marha-, sertés- és baromfifeldolgozók között, elsődleges szempontom az volt, hogy mindenképpen kis- és középvállalkozásokkal dolgozzam. Fő célkitűzésem kutatásom során az volt, hogy megvizsgáljam az egyes online hirdetési lehetőségeket, azok hatékonyságát a húsipari szektorban. Ezzel kapcsolatban fontos célom volt ezen vállalatok online marketing szokásainak felmérése. Továbbá dolgozatom kiemelt célja annak vizsgálta, hogy mennyire népszerűek az internetes hirdetések a fogyasztók körében.67huonline marketingAdwordshúsfeldolgozóOnline hirdetési lehetőségek az élelmiszeriparbanOnline advertising possibilities in the food industryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing