Fehér, AndrásSzőllősi, Gergő2018-10-302018-10-302018http://hdl.handle.net/2437/258426A gyorsuló technológiai fejlődésnek köszönhetően az elmúlt évtizedekben új média eszközök és média felületek jelentek meg, mint az okostelefon, az azon keresztül elérhető közösségi média portálok, videó- és fotómegosztó felületek. A folyamatosan átalakuló és újuló technológiákkal azok tudnak leginkább lépést tartani, akik beleszülettek ebbe a technológiai forradalomba, ők az Y és a Z generáció. Ebben a dolgozatban ennek a két csoportnak a médiahasználati szokásai kerülnek vizsgálat alá. Olyan kérdésekre keresem a választ a kutatás során, mint, hogy melyek a legnépszerűbb médiaeszközök körükben, hogyan viszonyulnak a már hagyományosnak mondható médiaeszközökhöz, mint a televízió, hogyan használják az újakat, mint a legtöbbjüknél folyamatosan használt okostelefon, van-e különbség az Y és Z generáció médiahasználati szokásaiban ezeken a területeken.62humédiahasználatY generációZ generációközösségi médiainternethasználatAz "Y" és "Z" generáció médiahasználati szokásaiMedia habits of generation "Y" and "Z"DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing