Kissné Korbuly, KatalinKarászi, Csilla2016-04-212016-04-212016-04-20http://hdl.handle.net/2437/225202Dolgozatomban arra szeretnék rávilágítani, ahol több iskola pedagógusainak véleményét veszem alapul, hogy a pedagógus továbbképzések milyen szervezettek,mennyire biztosítják a pedagógusok felkészültségét, az előtte álló pedagógiai feladatok megoldására. Milyen forrásokból tudják azokat finanszírozni, milyen hatékonysággal képesek a pedagógusok az ott tanultakat hasznosítani. Bemutatom a megkérdezett pedagógusok alapvégzettségét korosztályonként, és milyen érdeklődéssel vannak a szervezett képzések iránt. Megvizsgálom, hogy az elvégzett képzések milyen hatással vannak az iskolai munka hatékonyságára.Kérdőíves kutatással szerettem volna választ kapni a hipotéziseimre. Válaszaikat elemezve, megállapítható, hogy a továbbképzésekre van igénye a pedagógusoknak végzettség és életkortól függetlenül, mely továbbképzési rendszer a napjainkban végbement változások mellett célszerűen működik.49huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországtovábbképzésközoktatáskutatáselemzéskérdőívA pedagógus továbbképzés helyzete és perspektíváiDEENK Témalista::Neveléstudomány