Dr. Teperics, KárolyPetrikné Jász, Erzsébet2025-06-102025-06-102025https://hdl.handle.net/2437/391079Az oktatás, vele együtt a földrajzoktatás folyamatosan új kihívásokkal kerül szembe. Ennek hátterében nemcsak az időnként módosuló szabályozó dokumentumok állnak, hanem a 21. századi változások is. Egyre felgyorsul a világ, amiben egyre élesebb váltás történik a generációk között. Ezek a tényezők a pedagógusokat és tanárszakos hallgatókat is megoldások keresésére késztetik annak érdekébe, hogy a földrajz népszerűségét fokozzák. Fontos, hogy a gyakorlat során a tanárok tudják motiválni a hallgatókat, a hallgatók a diákokat, illetve, hogy a hallgatók a megújulást folyamatosan keresővé, a generációs változásokhoz nyitottan fordulóvá váljanak majd a katedrán. Rengeteg kérdés merülhet fel, amelyek közül arra kerestem a választ, mi segíthet a földrajzoktatásban. Ehhez a tantervek, kulcskompetenciák, módszertani háttér feltárása után egy újszerű taneszköz elemzése történik a földrajzoktatásban, mentorálási és a természeti-környezeti nevelési folyamatban való használhatóság vizsgálata céljából.55hutantervek, kompetenciák, földrajz, szakmódszertan, új taneszközEgy új taneszköz felhasználási lehetőségei a földrajzoktatásbanNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.