Erdey, LászlóSólyom-Vadnai, Klára Ágnes2009-08-282009-08-2820092009-08-28http://hdl.handle.net/2437/88987A kis- és középvállalkozások számára a marketing fogalma és szerepköre sok esetben csak kevéssé ismert vagy még teljesen ismeretlen. Nehéz helyzetben vannak, hiszen az eddig ismert marketingelemek leginkább a vállalatok esetében vezetnek sikerhez. Fontos, hogy a kisebb vállalkozások is megismerjék a marketing mibenlétét és alkalmazzák is a módszereket. A hajdúszoboszlói Barátság Gyógy- és Wellness Szálloda is mindössze néhány éve kezdte el tudatos marketingtevékenységét – a szolgáltatásmarketing 7P - Product (Termék), Process (Folyamat), Price (Ár), Place (Hely), Promotion (Eladásösztönzés), Physical evidence (Tárgyi feltételek), People (Személyzet) -elemével - a siker nem maradt el. Bár a 2008. év végén elindult világgazdasági válság a szálloda elé is nehézségeket gördít, de a megoldás kulcsa úgy tűnik továbbra is a megfelelő marketingtevékenységben rejtőzik.75huturizmusmarketingszállodaA hajdúszoboszlói Barátság Gyógy- és Wellness Szálloda***+ marketingtevékenységének elemzése