Fehér, AndrásSzatmári, Gergő2023-12-182023-12-182023https://hdl.handle.net/2437/363680A közösségi média és táplálkozás területén jelentős változások történtek az utóbbi időben, amelyek figyelmet követelnek. Az influenszerek által népszerűsített étkezési trendek és diéták gyakran befolyásolják követőik döntéseit. A közösségi média platformok rengeteg egészségtelen étel- és italreklámot sugároznak, ösztönözve az embereket az egészségtelen étkezésre. Ezen felül az emberek könnyen befolyásolhatók mások étkezési élményeitől és véleményétől. Friss kutatások szerint a fiatalok körében különösen erős a közösségi média hatása. Az eredmények rávilágítanak arra, hogy a közösségi média jelentős szerepet játszik a táplálkozási szokások alakításában és megváltoztatásában, ami egyre nagyobb figyelmet és tudatosságot igényel az emberek részéről.58humarketingtáplálkozásdiétatáplálkozási szokásokközösségi médiasocial mediaA közösségi média hatása a táplálkozási szokásokraThe influence of social media on eating habitsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.