Póta Cserna, PankaKovács, Anna2024-06-182024-06-182024-05-10https://hdl.handle.net/2437/373570Záródolgozatom témája az OTP Bank esetében az ügyfelek online edukáció, kiterelése az online térbe, megjelenik továbbá a fenntarthatóság és ennek megjelenése a Bank életében. Beszélek általánosságban a bankrendszerről, specifikusan kitérek az OTP Bankra, ennek is vállalkozói osztályára, melyben a nyújtott szolgáltatások és a nyitható vállalkozói számlacsomagok is megjelennek. Témám címéből is jól látható, hogy a digitalizáció is egy központi téma, amely összefüggésbe hozható a bankok működésével és a fenntarthatósággal is. A digitalizáció okozta változásokhoz való alkalmazkodás is lényeges témának tekintendő. Szó esik továbbá az online kiterelés költségmegtakarító hatásairól, pontosabban az idő és a pénz megtakarításáról. A vállalkozók esetében figyelmbe vettem az idő értékességét, még a magánszemélyek esetében a pénzspórolást. Az OTP fenntarthatósági céljai és erőfeszítései is megjelennek részletesen leírva, itt továbbá az ENSZ által meghírdetett 17 Fenntartható Fejlődési Cél is bevezetésre kerül, főként azok a pontok melyekben az OTP Bank érintett. A fenntarthatósági célok részletezésénél tipikusan felmerülő kérdések is részletezve lettek, akár a papírhasználat a bank esetében.26hufenntarthatóságpénzügybankrendszerOTP BankKöltségmegtakarításDigitalizáció a fenntartható jövőért az OTP Bank szemléletébenDigitalization for a sustainable future in the approach of the OTP BankKözgazdaságtudomány::PénzügyHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.