Markos, AttilaKiss, Virág Ágnes2020-02-122020-02-122019Táplálkozásmarketing. -6 : 2 (2019), p. 61-70. -Táplálkozásmarketing. - 2064-8839. - 2631-13802064-88392631-1380http://hdl.handle.net/2437/280779Az egészségtudatos életmód tényezőinek vizsgálata az amatőr férfisportolók körébenmagyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM083530TársadalomtudományokKözgazdaságtudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/06_Az-eg%C3%A9szs%C3%A9gtudatos-%C3%A9letm%C3%B3d-t%C3%A9nyez%C5%91inek-vizsg%C3%A1lata-az-amat%C5%91r-f%C3%A9rfisportol%C3%B3k-k%C3%B6r%C3%A9ben.pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/6/2/62020-05-20