Földi, KataFristáczki, Mária2025-01-132025-01-132024-10-30https://hdl.handle.net/2437/384787Ez a szakdolgozat egy nemzetközi marketingtervet mutat be az InnovaSter-Trade Kft. számára, amelynek célja egyrészt a vállalat egyedi értékeinek meghatározása az élelmiszer-technológia területén, másrészt útmutatás az erős ügyfélkapcsolatok kiépítésére. A marketingterv első lépése a makro- és mikrokörnyezet elemzése, ami segít a pontos célpiaci szegmens azonosításában. Ezek alapján készült el a marketingstratégia, amely a termék pozicionálásával, a márkaépítéssel, az ügyfélkapcsolatokkal és a kommunikációval foglalkozik. A dolgozat szerint a tartalommarketing a legnagyobb kihívás: bár a cég anyagai figyelemfelkeltőek, nem elégségesek a hosszú távú ügyfélkapcsolatok építéséhez. A személyes értékesítés hatékony, de nemzetközi szinten nehéz megvalósítani; ezért a digitális média alternatív kapcsolatépítési lehetőségeket kínál. A terv javasolja többnyelvű digitális tartalom létrehozását, hogy támogassa az InnovaSter nemzetközi jelenlétét és ügyfélkapcsolatait.60humarketingterv, B2BNemzetközi marketingterv az InnovaSter-Trade Kft számáraKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.