Kontor, EnikőPreku, Zsuzsanna2007-01-102007-01-1020062007-01-10http://hdl.handle.net/2437/501A kereskedelemben a kilencvenes években jelentős változások mentek végbe, mely nemcsak a Coop de más üzletláncok eredményességére is jelentős hatást gyakoroltak. A változó fogyasztói igények, az egyre növekvő koncentráció, a beáramló külföldi tőke, a rengeteg helyettesítő termék és márka, mind arra ösztönzik az üzletláncokat, hogy minél hatékonyabb marketinggel szerezzenek nagyobb és nagyobb részesedést az eladásból. A verseny központi eszköze az integrált marketing lett. Dolgozatom célja, hogy a Coop példáján keresztül bemutassam, hogy egy olyan magyar üzletlánc, mely számára a verseny ismeretlen fogalom volt a rendszerváltás előtt, hogyan tud harcolni az új és hatalmas versenytársak ellen a marketingkommunikáció segítségével. Dolgozatomban részletesen bemutatom a Coop tevékenységét, marketing-mix politikáját, és a marketingkommunikációs elemeket (reklám, PR, eladás ösztönzés, személyes eladás).62909436 bytesapplication/pdfhuA kéziratos disszertációk csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatókCoopélelmiszer kereskedelemmarketingkommunikációmarketing-mixfogyasztói magatartásBusiness communicationA COOP üzletlánc marketingkommunikációjaMarketingÜzleti kommunikációip