Márkus, Edina IlonaMermeze, György Gergő2015-11-302015-11-302015http://hdl.handle.net/2437/219982Szakdolgozatomban az e-learning elméleti hátterét mutatom be. Emellett ismertetem a kérdőívem részleteit és eredményeit, amelyet az interneten keresztül töltettem ki. A szakdolgozatom célja, hogy az e-learning használóit vizsgáljam meg: kik ők, mi jellemzi őket, mit tanulnak, milyen gyakran használnak e-learning tananyagokat és mennyit fizet-nének ezekért. Az elméleti részben az e-learning két kategóriáját különböztetem meg: az online learninget, amely azt jelenti, hogy a résztvevők számítógépen veszik igénybe a tartalmakat. A másik kategória az m-learning, amely esetén a tanulók mobileszközöket használnak, mint például okostelefon vagy tablet. Ez a két fogalom az e-learning részei. A vizsgálatom eredményei azt mutatják, hogy a legtöbb e-learning felhasználó fiatal felnőtt, a 21-25 éves korosztályból, akik különböző témaköröket tanulnak (például in-formatikát vagy idegen nyelveket). Az e-learninget alkalmanként használják és a moti-vációjuk is sokoldalú.48hutávoktatáse-learningonline learningm-learningAz e-learning használata a 18-60 éves korosztály körébenDEENK Témalista::Neveléstudomány