Szűcs, Róbert SándorMatiz , Balázs2025-06-202025-06-202025-05-04https://hdl.handle.net/2437/393945A dolgozatomban a közösségi média platformok magyar mikro-, kis- és középvállalkozások (KKV-k) életében betöltött szerepét vizsgáltam 2025-ben. A kutatás célja annak feltárása volt, hogy a KKV-k milyen módon használják ezeket a platformokat. Milyen összefüggés mutatható ki a közösségi média aktivitás, a fizetett hirdetések és a marketingeredményesség között. Kvantitatív módszertant alkalmazva, egy online kérdőíves kutatás segítségével 50 magyar vállalkozás közösségi médiahasználati szokásait, tapasztalatait és kihívásait mértem fel. Az eredmények alapján megállapítható, hogy a közösségi média marketing gyakorisága és stratégiai tervezettsége szoros kapcsolatban áll az üzleti eredményességgel. A kutatás gyakorlati javaslatokat fogalmaz meg a hatékonyabb közösségi médiahasználat érdekében, különös tekintettel a tartalomstratégia és az eredménykövetés fontosságára.56humarketing, KKVKözösségi média platformok szerepe mikro, kis-és középvállalkozások életében, 2025-benThe role of social media platforms in the lives of micro, small and medium-sized enterprises, in 2025Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.